هتل 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: